قرارداد اكران بین المللی انیمیشن سینمایی رستم و سهراب در جشنواره كن منعقد شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، واگذاری پخش بین المللی انیمیشن سینمایی 'رستم و سهراب' به یكی از شركت های سینمایی معتبر مسوول پخش تخصصی فیلم های انیمیشن در جهان با تضمین فروش چند میلیون دلاری منعقد شد.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی رستم و سهراب محصول مشترك مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) در بازار امسال فیلم كن جهت پخش جهانی به كمپانی فیلم انیمیشن اف اف آی واگذار شد.

واگذاری فیلم رستم و سهراب كه توسط هنرمندان ایرانی و با كیفیتی بین المللی به اتمام رسیده است از میان 28 شركت كه متقاضی توزیع و پخش جهانی آن بودند، انتخاب و انجام شد.

نشریه تخصصی 'انیمیشن مگزین ' یكی از معتبر ترین نشریات انیمیشن دنیا ویژه بازار فیلم كن دو صفحه به شرح و توصیف این اثر و قابلیت های جهانی فیلم انیمیشن رستم و سهراب پرداخته و با عنوان ' حماسه پارسی ' درباره این اثر آورده است: شاهنامه، اثر كلاسیك قرن یازدهم كه توسط شاعر ایرانی فردوسی به نثر درآمده ، الهام بخش انیمیشن سه بعدی جدید 'رستم و سهراب ' است.

انیمیشن ' رستم و سهراب' به كارگردانی كیانوش دالوند است كه برای ساخت این انیمیشن حدود 100 نفر درگیر بودند این اثر در شهر بروجرد (غرب ایران) تولید شده است.

فیلم سینمایی انیمیشن رستم و سهراب محصول مشترك مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند ) و موسیقی آن توسط الیزا ایپ و آكادمی موسیقی موتزارت تنظیم شده است.

امضا قرارداد واگذاری فیلم سینمایی رستم و سهراب در غرفه مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمشین آریا با تضمین فروش حداقلی چندین میلیون دلاری روز گذشته در بازار فیلم كن فرانسه انجام شد.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , نشان , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 3008
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: